2013. február 19., kedd

Laptop töltő 19V 3,5A 3500ft nemá - Jelenlegi ára: 3 000 Ft

Laptop töltő magyar gyártmány 6éve csináltattam tökéletesen müködik egy HP omnibook-hoz használtam amit késöbb eladtam de  a töltö megmaradt a végét csak hozzértö cserélje olyanra ami neki megfelel(plussz dugó végek nincsenek hozzá) ha nem jó a méret ahol csináltattam ott forassztották rá a csatit ami jo a hp-hoz ami jelenleg is rajta van stabilan müködik tültöltés és tulfesz védelem van benne. ha jol emlékszem ha a laptop feltöltött akkor készenlétre áll vissza  a minimális áramfogyasztás miatt pontosan már nem emlékszem. annak idején 12ezret fizettem érte, és erösebb is mint ami a gyári töltöje volt a hp-nak fémházas megkimélt szép állapotban van.
Villámár esetén postát állom.!!!! !
posta: 1115ft
Utánvét nincs!!!!! !!
Kizárólag utalás után postázom, ajánlott levélként.
Az aukció lejárta után, kérem hogy 4-5 napon belül vegye fel velem a kapcsolatot, email-ben.
Ha ez nem történik meg, egyszer küldök figyelmeztető emailt.
Ha ezután sem jelentkezik a vevő, az árut újra aukcióra bocsájtom, és Negatív értékelést adok.
Kérem hogy csak komoly vevő licitáljon!!!
Megértését köszönöm.


Jelenlegi ára: 3 000 Ft

Az aukció vége: 2013-03-11 16:26
. Laptop töltő 19V 3,5A 3500ft nemá - Jelenlegi ára: 3 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése