2013. február 12., kedd

Columbia márkájú férfi télikabát - Jelenlegi ára: 10 000 Ft

Kihasználatlanság miatt eladom a képen látható
Columbia
férfi télikabátot.
Vastag, vízlepergetős anyagú. Cipzáras és tépőzáras is, kapucnija is van.
Keveset használt, szinte újnak mondanám.
Elég régóta áll már a szekrényben, átvizsgálatam, de hibáját nem találtam.
Beleírt méret XXXL, de szerintem kisebb, a mért adatok támpontot adnak.
Méretek:
Szélesség: 63 cm
Hossz: 83 cm.
Szállítás:
A kabát súlya alapján csomagként adható fel, a Magyar Posta díjszabása szerinti áron.
Személyes átvételt is meg tudok oldani Miskolcon, erről egyeztetni szükséges.
Egyéb infok:
A vásárlás után küldök egy e-mailt, melyben az összes utaláshoz szükséges adat megtalálható. 5 nap áll rendelkezésre a fizetésre, egyébként a terméket ismét felteszem aukcióra, és a vásárlót negatívan értékelem.
Ha megkaptad a terméket, és mégsem erre számítottál, (pl. nem jó a méret stb. ) akkor 3 munkanapon belüli visszaküldés esetén visszavásárolom, de ebben az esetben az oda-vissza postaköltség a vevőt terheli. Amint megkaptam a terméket, - de csak akkor -  az árát visszatérítem. Ezen lehetőség 3 napig él, utána nem tudok elfogadni semmilyen kifogást, sem méretbelit, sem hibára utalót.
Amennyiben a termékkel kapcsolatosan további információ szükséges, a kérdéseidet kérlek a vásárlás előtt tedd fel.
Amennyiben a fenti feltételeket elfogadod, - de csak akkor - tégy vételi   ajánlatot.



Jelenlegi ára: 10 000 Ft

Az aukció vége: 2013-02-17 21:00
. Columbia márkájú férfi télikabát - Jelenlegi ára: 10 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése