2012. december 6., csütörtök

Hatalmas méretű szexi Moletti piros tunika kb58-as - Jelenlegi ára: 1 Ft

Kérlek, ha megnyerted az aukciót, 1héten belül történjen meg az utalás!  
Eladó a képen látható gyönyörű, alkalmi tűzpiros tunika, nagyon extra molett méretben! Nekem 54-es a méretem, de kb 2x nagyobb rám. Címke szerint 4XL-es. Nagyon finom, minőségi és nagyon jó sztreccses anyaga van, nyaka ejtett. Elől 2db mélyebb zseb is található. Sajna rajtam nem mutat jól, de egy szép molettebb hölgyikén nagyon szépen fog állni! A Méreteket kiterítve mértem, kb még 10-15cm-t nyúlik az anyag! Teljesen hibátlan! A színe élőben sokkal szebb, a gépem nem rajong a piros színekért! : )) Ujjhosszát válltól mértem!  
Akár karácsonyra is! Jó licitálást!  : ) Megfelelő ajánlat esetén előbb is lezárom az aukciót!  
Postázom is a terméket! Pontos postaköltséget csak csomagolás után tudok írni!  


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2012-12-17 20:00
. Hatalmas méretű szexi Moletti piros tunika kb58-as - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése